Bokvänspaket!

I torsdags trillade ett grönt paket ner i brevlådan. Okej, det trillade troligtvis inte. Förmodligen var det en brevbärare som la ner det. Men det har ganska så liten betydelse för det visade sig att paketet var från min hemliga bokvän!

Jag slet snabbt upp paketet för att se vad som gömde sig däri och jag kan lugnt säga att jag inte blev besviken.

Bokvänspaketet

 

Paketet innehöll två böcker som jag inte läst. WONDERLAND av Joanna Nadin och GOODNIGHT MISTER TOM av Michelle Magorian. Omslaget till GOODNIGHT MISTER TOM är riktigt fint och den andra boken låter spännande. Dessutom fick jag två väldoftande värmeljus, två gulliga anteckningsböcker som passar utmärkt i handväskan och så choklad. Tyvärr kunde inte Skotte-chokladen deltaga på bilden då han blev uppäten ganska så fort.

I brevet som följde med paketet stod det en del ledtrådar om vem min hemliga bokvän skulle kunna vara. Det var på den sista ledtråden som jag blev ganska så säker. Jag tror att det är CINNAMON BOOKS som är min hemliga bokvän.

Så tack, snälla Cinnamon Books. Det var ett riktigt fint paket och jag ser fram emot att läsa båda böckerna. Jag är dessutom väldigt imponerad över att du visste att Skotte är min absoluta favoritchoklad av dem alla.

5 reaktioner på ”Bokvänspaket!

  1. Åh vilket fint paket:) Good night mister Tom är en av de bästa/om inte den bästa bok jag läst (och jag har läst den säkert 20ggr) vilken underbar läsresa du har framför dig 🙂

  2. Pingback: 4x minirecensioner: Thriller, historisk deckare, YA och en liten komedi | Kajsas bokblogg

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.