Relaunch-utlottning

En relaunch bör alltid firas med en utlottning. Eller hur?

Ni undrar säkert vad man kan vinna, det hade jag gjort. Vinnaren får helt enkelt välja mellan bok/böcker för 150 kronor på Adlibris eller en mysstund med världens finaste Ruben (min tax om någon skulle tro att jag lottar ut mitt barn, pojkvän eller pappa). För mig är valet givet om jag skulle vunnit. 😉

För att ha en chans att vinna det fashionabla priset ska man:

  • Kommentera på det här inlägget senast nästa söndag (21 januari) klockan 23.59
  • I kommentaren ska ni skriva ner ett boktips åt mig. Vilken bok kan jag ha missat under dessa två åren? Vilken bok måste jag läsa?
  • Vill ni ha en extrachans att vinna så delar ni inlägget och infogar länken i en kommentar på detta inlägg.

Lycka till! Jag och Ruben håller tummarna.

img_6619.jpg

16 reaktioner på ”Relaunch-utlottning

  1. Pingback: En smakebit på söndag: Ännu ett liv – Theodor Kallifatides – Kajsas bokblogg

    • Tack! Skönt att vara tillbaka i gemenskapen. 🙂
      Håller med dig, det är en riktigt bra serie. Jag har inte läst Heroine än och såg att det snart kommer en bok till så har mycket kvar att njuta av vad gäller den här serien.
      Lycka till i utlottningen!

  2. Vad kul att du är med på banan igen. Jätteroligt!
    Tävla vill jag givetvis också väldigt gärna göra och tipsar därför om The hate U give av Angie Thomas vilket var året bästa bok för mig förra året.
    Jag har tipsat på min blogg.

  3. Klart jag ska vara med och tävla. Ruben låter lockande, men jag är ju allergisk så det är inte världens bästa idé. Jag vill tipsa om 1793 av Niklas Natt och Dag, en ruggigt otrevlig bok egentligen, men också väldigt bra! Ha en fin helg, kram

  4. Pingback: En smakebit på søndag – Lily och bläcfisken – Kajsas bokblogg

  5. Så nydelig hund! Jeg har også en, han er blanding av Norsk buhund og Whippet og er verdens nydeligste 🙂 Boken jeg vil anbefale deg er Ett helt liv (A whole life) av Robert Seethaler. Det var den vakreste boken jeg leste i fjor og den har fått gode anmeldelser av alle bokbloggere jeg har sett har lest den.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.