Julläsningen…

Jag har som ni märkt inte varit aktiv på den här bloggen på väldigt lång tid. Livet har kommit emellan och bloggandet har fått stå tillbaka. Men jag saknar det något oerhört. Söndagssmakbitarna, boktipsen, jerka och alla snälla kommentarer. Så jag har bestämt mig för att bli lite mer aktiv här igen. Men förvänta er inga stordåd för än så länge läser jag bara artiklar om tandvård och jag misstänker att de är ni inte så intresserade av. (Är ni det så är det bara att höra av er… Jag har koll!)

Men jag behöver lite tips för läsning under julen. Vad ska jag ta med mig ner till Skåne?

Puss på er!

En reaktion på ”Julläsningen…

  1. Här kommer också livet emellan lite nu och då och då hinner man inte uppdatera på bloggen så som man vill! :/ Hoppas du får mer tid över till bloggen snart 🙂

Kommentera

