Tillbaka!

Ja, livet är gängligt som tusan. Man kan inte planera för allt som ska hända och ibland så knockas man ner. Men som tur är går det att ta sig upp igen. De senaste månaderna har varit tuffa men nu så känner jag sakta men säkert att jag är på väg tillbaka. Jag har saknat att blogga samtidigt som det har varit en omöjlighet i allt tumult. Jag hoppas bara att snart även hitta läslusten. Jag har inte läst en sida i en skönlitterär bok på flera månader…

Jag har ambitionen att börja blogga igen, dock inte lika mycket som jag gjorde tidigare. Det får bli som det blir helt enkelt och jag hoppas att alla mina läsare är nöjda med det.

Nu ska jag ut och njuta av vårsolens varma strålar. Jag kanske till och med packar med mig en bok. Har ni något bra tips på en bok som passar när läslusten ligger under ytan och är på väg att poppa upp men ändå inte riktigt finns där? Jag tror att en riktigt bra bok kan vara lösningen!

12 thoughts on “Tillbaka!

  1. [Anna] maj 6, 2016 / 9:41 e m

    Välkommen tillbaka!🙂 man ska bara blogga det man har tid och lust med!🙂

  2. Monika maj 7, 2016 / 8:44 f m

    Välkommen tillbaka! Hoppas livet ordnar upp sig igen.

  3. johannasdeckarhorna maj 7, 2016 / 11:11 f m

    Vad bra att det känns som att det går åt rätt håll🙂 Att blogga i lagom mängd brukar vara ett säkert sätt att bli på bra humör.

  4. bokdamen maj 7, 2016 / 3:40 e m

    Skönt att höra att det börjar gå åt rätt håll! Välkommen tillbaka!🙂

  5. bokdivisionen maj 7, 2016 / 4:00 e m

    Jag har knappt bloggat en rad på månader men vill ändå inte kasta in handduken helt. Jag tänker mig att det kommer när det kommer. Själv plöjer jag A Game of Thrones just nu och ligger på del 5 men till dig skulle jag rekommendera feelgood eller romance! Jag läste min första Lucy Dillon i vintras och det var lagom lättsmält samtidigt som man ville veta hur det skulle gå

    • ladywindermere83 maj 7, 2016 / 4:53 e m

      Jag startade upp med Snövit ska dö av Nele Neuhaus. Riktigt spännande och en bladvändare av dess like.🙂 Tror jag har en Dillon i hyllan. Romance har dock aldrig varit min grej.🙂 Det är viktigt att blogga när man känner för det. Annars finns det nog risk för att glädjen försvinner. Och det vill man ju inte!🙂

  6. Helena, MsHisingen maj 8, 2016 / 10:23 e m

    Kul att se dig igen🙂 The Girl with All the Gifts gillade jag skarpt!

    • ladywindermere83 maj 8, 2016 / 10:27 e m

      Den ska vara lite läskig, eller hur? Det hade varit trevligt med en läskig bok faktiskt.🙂 Och tack!🙂

Kommentera

