Läs-a-lot: Sportlov 2016 – TBR

Elvira ordnar en läs-a-lot under sportlovet nästa vecka. Här uppe dröjer det två veckor till innan det är sportlov men eftersom jag inte har lov överhuvudtaget så kan det ju kvitta. Jag är i behov av en läs-a-lot just nu då det har varit lite svårt att få till läsningen den senaste tiden. Då passar ju det här perfekt!

Vi drar igång imorgon (22/2) och håller på till på söndag (28/2). Häng på ni också, vettja! Vill ni följa oss på andra sociala medier så är det #läsalotsport16 som gäller.

Det här är min tänkta TBR:

Sammanställning

Kvinnorna på stranden av Tove Alsterdal och Lagens långa näsa av Hans Alfredsson är prio 1. De är nämligen de böckerna som ingår i Nellons hyllvärmarutmaning för februari.

10 thoughts on “Läs-a-lot: Sportlov 2016 – TBR

  1. Elvira februari 21, 2016 / 3:23 e m

    Såg att Vi är alla helt utom oss fanns med på rean i år och blev riktigt sugen på att klicka hem den – inte minst för omslagets skull! Och vad söt Frozen-boken ser ut :’) kul att du deltar, hoppas vi nu får något läst!🙂

  2. johannasdeckarhorna februari 21, 2016 / 5:21 e m

    Där jag bor är det lov nu, men därmed inte sagt att jag har ledigt. Men en läs-a-lot är alltid kul, och en spark i rumpan så några påbörjade böcker blir utlästa välbehövlig. Så jag är också med🙂

    • ladywindermere83 februari 21, 2016 / 5:34 e m

      Kul! Det är alltid bra med extra anledningar att få läsa.🙂

  3. Lena februari 21, 2016 / 6:08 e m

    Jag har lite lov jämt jag eftersom jag har sjukersättning🙂 Vi verkar bli ett gäng som skall delta och det är ju jättekul. Du har ju många trevliga böcker att välja mellan.

  4. Lion´s Library februari 21, 2016 / 6:25 e m

    Är också med och försöker läsa lite extra även om det inte är något lov🙂 Åh frost är så bra! Lycka till i läsracet🙂

  5. annamariaa februari 22, 2016 / 1:31 e m

    The wrath and the dawn var en av mina bästa böcker 2015. Verkligen en jätte bra bok! Ready player one ska ju också vara väldigt bra. Kram

    • ladywindermere83 februari 22, 2016 / 5:52 e m

      Åh, då har jag alltså något att se fram emot!🙂

Kommentera

