Spänningsutmaningen 2016: Januari

Spänningsutmaning 2016

Jag har läst ganska många böcker som kan räknas som spännande under januari så det är lite svårt att välja. Jag tänker inte välja den bästa utan snarare den som jag gillade allra minst, nämligen Det som inte dödar oss av David Lagercrantz.

Jag såg fram emot den här boken väldigt mycket (så mycket att jag betalade överpris för den på dagen den kom ut). Att det sen dröjde några månader innan jag läste den har jag inte något riktigt bra svar på. Kanske var jag rädd för att bli besviken? En rädsla som tyvärr var rationell i det här fallet.

Det som inte dödar oss - David Lagercrantz

Klicka er gärna vidare till Mias Bokhörna – det är där all spänning finns! Vill ni hitta fler böcker som jag tycker är spännande under året så hittar ni en lista HÄR.

4 thoughts on “Spänningsutmaningen 2016: Januari

  1. Monika februari 4, 2016 / 6:59 e m

    Trist när det blir så där. Jag har bestämt mig för att inte läsa den boken, känner inte att det är OK att använda andras arbete på det viset🙂

Kommentera

