Kunde inte stå emot…

När jag surfade runt bland lite bokbloggar här för någon vecka sen så såg jag en recension av en gammal Tvillingarna-bok hos Nellons bokblogg. Det triggade igång mina nostalgiska samlargener så när jag var i en secondhandaffär så kunde jag inte motstå att återuppta mitt samlande av systrarna Wakefields äventyr. Jag hade i princip alla böcker i serien när jag var yngre men tyvärr försvann de i en flytt. Dessutom har jag bestämt mig för att bara köpa de i nummerordning. Det betyder att jag nu är på jakt efter bok nr 8. Och en bokhylleplats.

Tvillingarna


 

2 thoughts on “Kunde inte stå emot…

  1. [Anna] januari 22, 2016 / 10:03 f m

    Jag funderar oxå på att återuppta ungdomsläsandet som kitty, tvillingarna och andra serier🙂 man kanju hoppas de egna barnen vill läsa dessa när de blir äldre🙂

    • ladywindermere83 januari 22, 2016 / 3:48 e m

      Exakt. Har själv inga barn men om vi nu skulle skaffa så är det lite kul att ha de där gamla godingarna som man själv gillade när man var liten.🙂 Jag är lite rädd för att de inte är riktigt lika bra som man minns…

Kommentera

