Fler utmaningar och ett litet förlåt för min frånvaro – jag har varit sjuk

Förkylningar är allt det där man avskyr med livet. Smärta, snuva, trötthet, ingen smak och tristess. Ja, det har varit min verklighet i en vecka så jag har inte orkat bloggat något. Lite surt eftersom jag hade ett så bra tempo i innan nyår. Men nu är jag tillbaka på banan igen, förhoppningsvis fullt frisk ett bra tag.

Jag har däremot hunnit läsa lite bloggar (och faktiskt några böcker också) och upptäckt en hel drös utmaningar till som jag tänkte vara med i. Världsomsegling, hylltömning och så lite kaosutmaning på det. Vi slänger in en Boktolva också när vi ändå är igång. Är nu uppe i totalt nio utmaningar plus mitt mål att läsa 300 böcker under 2016 i Goodreads utmaning.

Du hittar alla mina utmaningar för 2016 här!

 

 

 

Kommentera

