Julläsning 2015-16: Uppdatering #3

Det nya året har knappt hunnit börja förrän jag känner att förkylning kryper inpå. Halsen gör sig påmind och jag anar en viss åtstramning av luftrören. Förhoppningsvis kan varmt te med honung, vila och mycket vätska se till att det endast stannar vid det. Men igår var en riktigt lukrativ läsdag och det passar ju bra nu när jag är med i Mias utmaning: Julläsning 2015-16. Så vad har jag läst än så länge? Jo…

Julläsning 2015-2016 - uppdatering 3

Jag har läst ut sammanlagt 17 böcker än så länge. Jag har Dangerous Women: Part 1 av George R.R. Martin och Gardner Dozois som mellanbok. Jag läser en novell ur den mellan varje utläst bok. Än så länge har jag läst 90 sidor ur den. Tillsammans med det jag läst från 29 december tills i förmiddags (1983 sidor, vilket även råkar vara mitt födelseår!) så är jag nu uppe i 3816 sidor.

Förhoppningsvis orkar jag läsa lite även idag, kanske ett till seriealbum?

2 thoughts on “Julläsning 2015-16: Uppdatering #3

Kommentera

