Julläsning 2015-16: Uppdatering #2

Jag har faktiskt hunnit läsa en hel del nu när man har haft det lite ledigt. Och det passar ju bra nu när jag är med i Mias utmaning: Julläsning 2015-16. Så vad har jag läst än så länge? Jo…

Julläsning 1

Det har blivit hela nio böcker än så länge. Dessutom har jag läst 108 sidor ur By Light We Knew Our Names av Anne Valente samt 50 sidor ur The Skin Collector av Jeffery Deaver. Sammanlagt är jag än så länge uppe i 1833 sidor.

Ikväll hoppas jag på att läsa ut boken av Deaver och börja på nästa: Utan personligt ansvar av Lena Andersson.

4 thoughts on “Julläsning 2015-16: Uppdatering #2

  1. Lena december 29, 2015 / 12:30 e m

    Wow, du har hunnit läsa många sidor redan.

  2. Marie Eggimann december 29, 2015 / 3:41 e m

    Ja det var inte illa alls.Agatha Christie är en av mina favoritet

Kommentera

