Tråkigt men sant…

I år blir det tyvärr ingen bokmässa i Göteborg för min del. Det krockar med en kurs som jag måste gå i Stockholm. Så det blir alltså inte ett fjärde besök på rad. Men en sak som är bra är ju att bokmässan kommer tillbaka även nästa år. Då kan ju ordningen bli återställd.

Jag hoppas att alla ni som ska på mässan i år verkligen får en riktigt trevlig vistelse och att ni köper alldeles för många böcker. För det hör till! Man ska bara precis orka lyfta väskan när man åker därifrån. Sen önskar jag också att ni går på många intressanta seminarium och författarintervjuer. Och att ni blir trötta i fötterna. För det hör också till.

Bokmässan 2015

2 thoughts on “Tråkigt men sant…

  1. johannasdeckarhorna september 14, 2015 / 7:51 e m

    Jag har faktiskt aldrig varit på bokmässan. Kanske bra för plånboken och jag tänker att jag inte sörjer så mycket när jag inte vet vad jag missar. Men vem vet, kanske kommer vi båda iväg nästa år😉

Kommentera

