#RYBSAT Round 5 – TBR

Vid midnatt avslutas Bout of Books 13.0 och samtidigt börjar nästa read-a-thon: Read Your Book Shelf A Thon (RYBSAT). Den går ut på att man väljer ut en punkt i sin bokhylla och läser böcker från den punkten och framåt. Har du redan läst boken behöver du inte läsa om den och du behöver inte läsa en hel serie utan kan hoppa vidare till nästa bok när du läst en del i serien.

Min bokhylla består av en massa småhögar som ligger framför alla andra böcker. Det är alla böcker jag köpt och inte hunnit sortera in (eller får de helt enkelt inte plats). Därför satte jag min kära make och min pappa på uppgiften att välja ut en lämplig bokhög. De valde den här:

TBR

  • Since You’ve Been Gone – Morgan Matson
  • Throne of Glass – Sarah J. Maas
  • Charlotte Markham and the House of Darkling – Michael Boccacino
  • Death at Wentwater Court – Carola Dunn
  • The Good Girl – Mary Kubica
  • The Ghost – Robert Harris
  • The Stonehenge Legacy – Sam Christer
  • Don’t Try This at Home – Katie Pearson

Jag kommer inte hinna med alla böcker då nästa vecka är ganska fullspäckad. Men jag vill ändå vara med i den här utmaningen för konceptet är ganska roligt. Var med ni också, vettja! Du anmäler dig genom att kommentera här. #RYBSAT pågår mellan 00.00 18 maj till 00.00 25 maj.

Hakuna matata!

Kommentera

