Årets läsutmaning – uppdatering

Den roliga utmaningen som Jana anordnar med hjälp av Hannah går väldigt bra. Jag insåg när jag uppdaterade listan att jag faktiskt klarat av utmaningen redan. Jag siktar givetvis på att få så många punkter som möjligt avprickade.

Just nu har jag prickat av 39 av 65 punkter. Se hela listan här.

De punkter jag har svårt att se mig själv genomföra är att läsa en fan fictionbok och att lyssna på en ljudbok. Vet knappt vad en fan fictionbok är… Någon som har ett bra tips?

Checkmark

2 reaktioner på ”Årets läsutmaning – uppdatering

  1. Jag har också problem med det här med en fan fiction bok. Är liksom totalt ointresserad.. :/ Men jag hoppas att du får in några bra tips så kanske även jag hittar en. 🙂

Kommentera

