Bokbytet!

I torsdags damp låg det ett stort grönt paket och väntade på mig i brevlådan. Givetvis öppnade jag det direkt och blev glatt överraskad av innehållet.

IMG_2354

Två paket lösviktste, pennor, pingvinpost-its, läslampa, pedometer, hudprodukter, memohållare, näsdukar och godis och så givetvis två böcker: The Ocean at the End of the Lake av Neil Gaiman och The Stephen King Quiz Book av Stephen Spignesi.

Böckerna var verkligen spot on! Ser mycket fram emot att läsa Gaimanboken och quizboken passar utmärkt i min Stephen King-samling. Trots flera ledtrådar har jag inte riktigt lyckats lista ut vem du är, kära bokvän! Avslöja gärna i kommentarerna så jag kan tacka dig personligen.

2 reaktioner på ”Bokbytet!

  1. Vad skönt att det kommit fram och att du inte redan läst Gaiman. Hoppas du gillar och att du får mycket nöje med paketinnehållet. Mvh Bokvännen Whatyoureadin

Kommentera

