Resultat #hyllvärmare 2015

Februari är snart till ända och därmed även TBR-mördarmånaden. Jag är nöjd med mitt resultat trots att jag läste väldigt lite under en period av månaden. Det berodde inte på böckerna utan snarare brist på energi från mitt håll.

Jag läste sammanlagt 15 böcker i februari och samtliga var hyllvärmare. Det är så skönt för minst 10 av böckerna kan nu få flytta in hos andra bokälskare. Det frigör lite plats i hyllorna som redan är överfulla. Jag kommer definitivt att fortsätta läsa hyllvärmare framöver men just nu längtar jag efter att läsa alla de nya böckerna som dumpit ner i brevlådan under hela februari, inte minst alla 18 bokreafynden.

Vad har jag då läst? Klicka på bilden nedan så kommer ni till listan med alla titlar.
resultatfebruari.jpg

2 thoughts on “Resultat #hyllvärmare 2015

Kommentera

