Omslag på modet #1 – The Darkest Part of the Forest – Holly Black

Förutom böcker är även kläder ett av mina större intressen. Så varför då inte förena dessa två intressen? Varje lördag tänkte jag lägga upp min tolkning av ett omslag i form av en outfit. Dela gärna med er ni också, glöm då inte att kommentera så jag kan hitta era bidrag.

Först ut är Holly Blacks nya bok IN THE DARKEST PART OF THE FOREST. Boken handlar om Hazel. Hon bor tillsammans med sin bror i den mystiska staden Fairfold. Där lever människorna tillsammans med älvor. Mitt ute i skogen finns det en glaskista med en sovande pojke i. Kommer han att vakna och vad skulle i så fall hända?

The Darkest Part of the Forest klar

H&M    Topshop    Michael Kors

6 reaktioner på ”Omslag på modet #1 – The Darkest Part of the Forest – Holly Black

  1. Åhh, vilken cool idé! Har inte haft en tanke om att man skulle kunna ha det.

    Tycker du matchade klänningens bra med omslaget! Jag själv är förtjust i skorna och halsbandet, haha.

    /kram

Kommentera

