Uppdatering #1 – Hyllvärmarutmaningen

13 dagar in i februari och en hel del hyllvärmare har blivit lästa. En av årets roligaste utmaningar hittills är nämligen i full gång. Det är Anna på Fantastiska berättelser som dragit i gång projektet. Jag är mycket nöjd med att bara ha hållit mig till böckerna jag redan haft i hyllan ett tag. Min procent är alltså 100%.

uppdatering1hyllvarmare.jpgÄn så länge är CRESS av Marissa Meyer min favorit. Hannah Harringtons TYST överraskade mig. Roald Dahl skriver oftast rakt in i mitt hjärta och det lyckades han ännu en gång göra i GEORGE´S MARVELLOUS MEDICINE.

Just nu läser jag PROJEKT ROSIE av Graeme Simson. Den är ganska bra men hade nog lite för höga förväntningar efter att ha läsa alla hyllningar. Dessutom ligger Agatha Christies första bok om Hercule Poirot EN DOS STRYKNIN och väntar på mig.

 

 

En reaktion på ”Uppdatering #1 – Hyllvärmarutmaningen

Kommentera

