En smakebit på søndag: Horrorstör – Grady Hendrix

Smakebit på söndagÄntligen finns det lite bloggtid igen. En oväntat seg förkylning och en veckas kurs i Örebro käkade upp mycket energi och tid. Men nu är det förhoppningsvis lugnt ett tag framöver.

Idag är det ju första advent. Här hemma kommer det inte bli så mycket julstök förrän köket är på plats. Just nu ligger det i kartonger från IKEA. Vilket är passande med tanke på den smakbit jag tänkte dela med mig av idag.

Smakbiten som jag delar med mig av idag kommer från HORRORSTÖR av Grady Hendrix. Själva boken ser ut precis som en IKEA-katalog, både på utsidan och insidan. Men förutom bilder på möbler innehåller den även en skräckhistoria. Två av mina absoluta favoriter är förenade i en. Kan det bli bättre? Ja, vi får väl se när jag börjar läsa. Bilden kommer från början av boken och visar hur varuhuset ORSK är uppbyggt.

smakbitnovember.jpg

Klicka in hos Mari du också och dela med dig av en smakbit!

18 reaktioner på ”En smakebit på søndag: Horrorstör – Grady Hendrix

  1. Dessverre er ikke denne kommet ut på norsk, men jeg får se på den på engelsk for den fristet veldig 🙂 Ønsker deg en fin adventssøndag!

Kommentera

