Omslagsonsdag – Grönt

Omslag är en viktig del av böcker. En bok med ett snyggt omslag har en liten chans att tas emot bättre av läsaren, i alla fall när det gäller mig. Så därför är det kul med Bokpotatens omslagsonsdag. Där kan man få se många fina och mindre fina omslag. Veckans uppgift är att dela med sig av gröna omslag. Några av böckerna har jag läst, några har jag i bokhyllan och resten skulle jag vilja läsa.

Snyggast: Har egentligen ingen direkt favorit av dessa omslag. Om jag måste välja så väljer jag SINCE YOU’VE BEEN GONE av Morgan Matson.

Gronaomslag.jpg

4 thoughts on “Omslagsonsdag – Grönt

  1. Klara oktober 16, 2014 / 6:05 f m

    Vad fina omslag! Helt omöjligt att välja ett favoritomslag av dessa! 🙂

    • ladywindermere83 oktober 16, 2014 / 5:59 e m

      Det fanns uppenbarligen väldigt många fina gröna omslag. 🙂

  2. Lena oktober 16, 2014 / 6:51 f m

    Ja, Britt-Marie var här glömde jag. Det är otroligt snyggt dessutom.

Kommentera

