Bokbloggsjerka 29 augusti – 1 september: Sommarens läsning

Äntligen är bokbloggsjerkan hos Annika tillbaka. Veckans fråga är:

Vad har du läst för spännande böcker i sommar?

Jag har läst ganska mycket i sommar. En del vanliga romaner, lite fantasy, lite skräck, en del deckare och thrillers och även lite graphic novels. Jag tänkte dela med mig av mina tre favoriter och tre som jag inte gillade.

Topp tre sommaren 2014:

Botten tre sommaren 2014:

 

bastochsamstisommar.jpg

 

22 reaktioner på ”Bokbloggsjerka 29 augusti – 1 september: Sommarens läsning

    1. Tyckte tyvärr den var lite smaklös… Hade jag kunnat låta bli att irritera mig på saker och ting hade jag nog uppskattat den mer, för den kvinnliga huvudpersonen gör en riktigt intressant livsresa i boken. 🙂

  1. Sv: The Infernal Devices är SÅ mycket bättre än The Mortal Instruments! Jag var också väldigt skeptiskt till en början, eftersom jag inte tyckte att TMI var hej-dunder-bra utan mer en bergochdalbana, men nu när jag har läst de två första delarna i TID så ångrar jag mig inte ett dugg. Jag älskar att läsa om Tessa, Will & Jem. Jag personligen tycker att du ska läsa Clockwork Angel i stället för The Mortal Instruments 😉

    1. Har blivit många böcker, fler än vad som står på lästlistan. Skriver inte upp dem där förrän jag skrivit om dem på bloggen. Jag har väl läsaloter och lång semester att tacka för all lästid under sommaren. 🙂

Kommentera

