Enkät 2014 #10: Augustiutvärdering

Nästa vecka inleder jag min sista semestervecka. Därefter är det dags för att återgå till skolbänken i tre år till. Det ska bli väldigt spännande, men ack så jobbigt. Då kanske det är dags att utvärdera augusti som snart lider mot sitt slut. Jag hittade den här enkäten hos Bokstävlarna.

Vad har du läst i sommar? En hel massa contemporary, lite fantasy och lite thrillers, skräck och kriminalare.

Vad önskar du att du hade läst i sommar? Jag hade ju planerat att läsa en bok av Dostojevskij men det blev aldrig av. Nästa sommar, kanske…

Sommarens bästa: Att pappa blir bättre och bättre och att hans behandling verkar hjälpa.

Sommarens sämsta: Värmen. Okej, man ska inte gnälla på värmen men det gör jag ändå. Det har varit alldeles för varmt för att ens tänka. Jag tackar högre makter för att vi har kunnat kyla ner huset med luftvärmepumpen. Annars hade jag nog avlidit.

Sommarens favoritklädsel: Badkläder!

Sommarens favoritmat/dryck: Det blev en del rosévin i sommar. Och vattenmelon.

Sommarens mest oväntade: Att maken min ville bada så mycket som vi gjorde. Han är vanligtvis en liten badkruka.

Hur mycket ser du fram emot hösten på en skala från 1-10? 9, har så många böcker hemma redan så behöver egentligen inte fler.

2 reaktioner på ”Enkät 2014 #10: Augustiutvärdering

Kommentera

