Ofrivillig bloggpaus

Livet har kommit emellan mig och bloggen. Egentligen är det inget speciellt som har hänt förutom att jag har semester. På måndag blir det en till jobbvecka sen har jag tre sköna veckor semester till innan jag börjar på mitt nya jobb/utbildning. Trots att jag inte har bloggat så värst mycket om böcker på sistone så har jag läst desto mer. Två höjdpunkter har varit den första delen i Saga (Brian K. Vaughan och Fiona Staples) och Second Chance Summer (Morgan Matson). Maken min har just avslutat Divergent-trilogin och uppskattade inte heller sista boken, precis som jag.

Så se fram emot en hel massa recensioner av böcker jag läst under hela sommaren och annat skojigt. Och i september är det bokmässan som gäller. Fler som ska dit?

Kanarieöarna

Kommentera

