Enkät #10: TMI-taggen

Hittade den här roliga taggen på Nellons bokblogg och tänkte att den är perfekt för en semestermåndag.

1.Vad har du på dig?
Träningsbyxor och ett korallfärgat linne.
2. Hur lång är du?
163 cm över havet.  

3. Några piercingar?
Verkligen inte, är livrädd för nålar och dessutom är det inte min stil.

4. OTP?
Ron och Hermione. Ville att de skulle bli ett par genom hela serien.

5. Favoritprogram/tv-serie?
Just nu är favoritprogrammet Arrested Development.

6. Favoritartist/band?
Iron Maiden.

7. Någonting du saknar?
Mamma som inte finns med oss längre. Saknar pappa också, han är så långt bort!

8. Favoritlåt?
Rime of the Ancient Mariner – Iron Maiden.

9. Hur gammal är du?
30 år än så länge.

10. Favoritskådespelare?
Leonardo DiCaprio.

11. Favoritfärg?
Turkos.

12. Hög eller låg musik?
Hög musik, annars är det inte lönt.

13. Senaste boken du läst?
Merciless av Danielle Vega.

14. Vad läser du just nu?
Låt vargarna komma – Carol Rifka Brunt

15. Senaste programmet du såg?
Stargate Atlantis.

16. Favoritmat?
Jag älskar kinamat.

17. Plats du vill besöka?
Walt Disney World.

18. Sista platsen du besökte?
Gymmet inne i Örnsköldsvik.
19. Favoritsötsak?
Choklad och lakrits. Gärna tillsammans.

20. Senaste sporten du spelade?
Tennis, men inte något seriöst. Slog bara lite bollar.

4 thoughts on “Enkät #10: TMI-taggen

  1. Monika juli 21, 2014 / 1:34 e m

    Leonardo DiCaprio? Kul 🙂 Jag tål honom inte 😉

    • ladywindermere83 juli 22, 2014 / 2:37 e m

      Jaså, tycker han är en riktigt skicklig skådespelare. Sen var jag ju lite tonårskär i honom när han var med i Titanic… 🙂

      • Monika juli 23, 2014 / 6:21 f m

        Det är nog lite det som är problemet… jag var för gammal för tonårsförälskelse när Titanic kom och jag kunde inte för mitt förstå vad någon kunde se hos den där pojkvaskern 🙂 Jag har inget att klaga på när det gäller hans skådespelartalanger, det är honom jag inte gillar 🙂

Kommentera

