2-årsjubileum!

Tiden går fort när man har roligt. Det var 2 år sen jag startade den här bloggen och det har blivit en hel del böcker under den tiden. Men det har inte bara blivit saker och ting lästa. Jag har deltagit i en massa roliga utmaningar, delat med mig av smakbitar och svarat på jerkafrågor. Och så är det ju det där roliga med att umgås med alla andra bokbloggare. Att läsa kommentarer, kommentera andras inlägg och få en massa boktips är bland det roligaste med att bokblogga.

Men för att fira är det dags för en liten utlottning. Jag har tre böcker på engelska att lotta ut:

Hur är man då med och tävlar?

  • Kommentera på detta inlägg vilken/vilka böcker du helst vill vinna.
  • Glöm inte att lämna e-mailadress så jag kan nå dig om du vinner.
  • För en extralott: Gilla Kajsas Bokblogg på Facebook. (Klicka på strecken uppe till höger så hittar du till gilla-knappen.)
  • Anmäl er senast den 20 juli klockan 18.00.

Lycka till!

utlottning1.jpg

10 thoughts on “2-årsjubileum!

  1. Jenny juli 13, 2014 / 3:23 e m

    Jag är gärna med i utlottningen av ”The BFG”. Om jag inte minns helt åt skogen så har jag läst den när jag var liten fast på svenska och jag gilade den.

    Jag har gillat bloggen på Facebook (Jenny Eriksson (Bernhardsson).

  2. annasbokbord juli 13, 2014 / 4:04 e m

    Grattis! Självklart vill jag vara med i utlottning. Fina böcker allihop men helst skulle jag vilja ha Mister Pip. Har gillat sidan på FB (Anna Andersson).

  3. Jenny H juli 13, 2014 / 6:34 e m

    Grattis till dig och bloggen!
    Jag har gillat på FB.
    Om jag vinner vill jag i första hand ha The BFG bara för att det är en sådan absolut favorit bland barnböcker.
    På andra plats Mister Pip och tredje The Vacationers.

    • ladywindermere83 juli 14, 2014 / 4:32 e m

      Då är du noterad för två lotter! Kul att du också är med. 🙂

  4. Irene Helmersson juli 14, 2014 / 7:36 e m

    Jag är jättegärna med i utlottningen om The Vacationers!
    Har gillat dig på fb och håller tummarna. 🙂

    • ladywindermere83 juli 16, 2014 / 3:31 e m

      Kul att du också är med. Noterar dig för två lotter. Lycka till!

Kommentera

