Tyvärr ger jag upp #5…

… A TASTE OF BLOOD WINE av Freda Warrington.

Jag hittade den här boken på en flashsale på Bookdepository för ett tag sen. En kärlekshistoria om vampyrer. Jag borde ha tänkt efter innan jag klickade på köpknappen. Jag gillar inte romantiska böcker och så är jag faktiskt väldigt less på vampyrer. Det här är en bok för de som gillar en svulstig kärlekshistoria som utspelar sig i början på 1900-talet. Alltså ingenting för mig.

A taste of blood wine

One thought on “Tyvärr ger jag upp #5…

Kommentera

