Nämn en TV-serie: Dag 1

Hittade denna roliga utmaning hos Fröken Christina. Jag svarar på en fråga varje dag i tjugo dagar. Så när jag är på fråga tjugo är det nästan juli…

1. Nämn en tv-serie där du sett alla avsnitt minst två gånger?  

När jag var yngre följde jag flera serier men kan inte komma på en enda. Men en serie som jag troligen har sett alla avsnitt minst två gånger är Vänner. Har den någonsin slutat gå på TV? Har jag inget att göra en kväll blir det lätt att jag fastnar vid det avsnitt som går på Kanal 5 just då. Men jag har än så länge inte tröttnat. Tycker fortfarande den är ganska mysig.

Vänner

 

3 reaktioner på ”Nämn en TV-serie: Dag 1

Kommentera

