Läs-A-Lot: Påsk – Läsrapport #3

I fredags började jag läsa en ny bok: INMURAD av Mikael Strömberg. Jag hann inte så långt så den får jag fortsätta på vid ett annat tillfälle. Dessutom läste jag några sidor i THE DRAGON REBORN av Robert Jordan. Det är den tredje delen i WHEEL OF TIME-serien.

lördagen läste ingenting. Nada. Silch. Nichts.

Fredag:

  • INMURAD, 35 sidor
  • WHEEL OF TIME #3: THE DRAGON REBORN, 103 sidor

Lördag:

  • Räknas recept? 😉

Sammanlagt: 35 + 103 = 138

Sammanlagt för hela Läs-A-Lot: Påsk: 696 + 818 + 138 = 1652

InmuradThe Dragon RebornOm man då skulle ta och sammanfatta påskens Läs-A-Lot så måste jag ge mig själv en klapp på axeln. Jag har läst betydligt mer än vad jag trodde skulle vara möjligt. Dock finns det ingen möjlighet att läsa så här alltid. Då skulle jag inte hinna med någonting annat. Men utmaningen var riktigt rolig och jag kommer definitivt hoppa på nästa utmaning av samma slag.

4 reaktioner på ”Läs-A-Lot: Påsk – Läsrapport #3

Kommentera

