Läs-A-Lot: Påsk – Läsrapport #2

onsdagen läste jag mer än vad jag trodde jag skulle göra. Jag läste ut ISÖHÄXAN av Henrik Larsson. Det var del två i serien BLODSARVET om den tappra Erik Krigarhjärta och hans jakt på rättvisa. Dessutom läste jag några sidor i URSÄKTA ATT MAN VILL BLI LITE ÄLSKAD av Johanna Thydell.

I torsdags läste jag jag ut URSÄKTA ATT MAN VILL BLI LITE ÄLSKAD. Dessutom läste jag ut MEN VI KNULLAR JU ÄNDÅ INTE av Ann Söderlund.

Idag har jag haft jour och pysslat lite inför besöket vi får imorgon. Nya gardiner och inhandling av en massa mat till morgondagens trerätters tar en hel del tid som egentligen hade kunnat användas till läsning. Tyvärr tror jag inte att gästerna uppskattar hämtpizza på påskafton…

Onsdag:

  • ISÖHÄXAN, 419 sidor
  • URSÄKTA ATT MAN VILL BLI LITE ÄLSKAD, 13 sidor

Torsdag:

  • URSÄKTA ATT MAN VILL BLI LITE ÄLSKAD, 178 sidor
  • MEN VI KNULLAR JU ÄNDÅ INTE, 208 sidor

Sammanlagt:419 + 13 + 178 + 208 = 818

Sammanlagt alla dagar: 696 + 818 = 1514

 

isohaxan ursakta-att-man-vill-bli-lite-alskad

men-vi-knullar-ju-anda-inte

 

2 reaktioner på ”Läs-A-Lot: Påsk – Läsrapport #2

Kommentera

