Tyvärr ger jag upp #2…

…Flickan med glasfötter av Ali Shaw. Jag fastnade för omslaget och baksidetexten. Dessutom var den väldigt billig på årets bokrea. Tyvärr är den så seg att jag måste ge upp den. Jag har läst cirka hundra sidor in och det har i princip inte hänt någonting. Det skulle handla om en flicka som sakta men säkert förvandlas till glas. För den som gillar ett vackert språk men seg handling är detta boken för dig!

flickan-med-glasfotter

 

En reaktion på ”Tyvärr ger jag upp #2…

Kommentera

