Enkät 2014 #2

5 frågor om böckerna i din bokhylla

Ramlade över denna enkät hos Monika. Varför inte besvara den?
1. En bok du inte läst ännu men verkligen ser fram emot.
The Dragon Reborn av Robert Jordan. Är väldigt nyfiken på hur det ska gå för Rand al’Thor och hans vänner.
2. Den bästa boken du har hemma. 
Svår fråga för det finns så många bra. Förra årets favorit står ju i bokhyllan så tar väl den: The Fault in Our Stars av John Green. Kul att den snart ska bli film.3. En bok du önskar hade varit bättre och som kanske var lite onödig att köpa.
Inferno av Dan Brown. Det var en riktig besvikelse och jag önskar att jag sparat dem pengarna (och tiden den tog att läsa).

4. Någon bok du var jättepepp på när du köpte den men som sedan bara blivit stående.
Det är väldigt många det. Minst 200 stycken, minst!

5. En bok du köpt mest för att den hade vackert omslag. 
Kan inte komma på någon på rak arm. Jag köper inte böcker endast baserade på deras omslag utan de måste fånga mitt intresse på fler sätt för att jag ska köpa dem. 

7 thoughts on “Enkät 2014 #2

  1. Monika februari 12, 2014 / 5:26 f m

    Inferno har jag kvar att läsa, fick den i present så jag har i alla fall inte slösat pengar på den 🙂

Kommentera

