Book haul #3: Deckarcirkelinköp

 

 

Var inne och läste lite på Bokradens blogg häromdagen och såg att hon tänkte starta en deckarbokcirkel. Jag läser en hel del deckare så jag tyckte anmälde mig. Vi har dragit igång en liten Facebookgrupp men är ni någon intresserad av att vara med kan ni läsa mer här och här.

Vi har diskuterat lite om vilken bok vi ska börja med och det lutar mot Jussi Adler-Olsens Flaskpost från P. Jag har inte läst någon bok av författaren än, men har länge funderat på det. Så idag gjorde jag slag i saken och investerade i de fyra första i serien. Är väldigt sugen på att börja läsa dem direkt. Till och med bokhandlaren berömde dem. Eftermiddagen har bjudit på fler second-hand-besök men det får bli ett helt annat inlägg.
bild (1)

4 reaktioner på ”Book haul #3: Deckarcirkelinköp

  1. Vad kul med en deckarbokcirkel! Jag skulle jättegärna hänga på, men känner nog att jag tyvärr inte har tiden.
    Just nu läser jag första boken av Jussi Adler-Olsen, så det ska bli kul att se vad ni tycker om hans böcker 🙂

Kommentera

