Book haul #2: Second-handbutiksbesök Umeå

I helgen som var hade jag vägarna förbi Umeå för att fira en ung och glad 70-åring. Innan festen besökte jag givetvis en second-handaffär. Det ledde till att bokhyllan fick flera nya medlemmar.

2013-04-17 Pocket 1

3x Dean R. Koontz – Väktare, Nattfrossa och Blixtsken

Stephen King – Christine

3x Val Mc Dermid – Dödligt spel, Stjärnspådd och Imitatören

2013-04-17 Koontz Hardcover

4x Dean R. Koontz – Dataterror, En ond plats, Hjärtats mörka flod och Fånga natten

2013-04-17 Hardcovers + Paperback

Stephen Booth – The Kill Call

2x Stephen King – Revolvermannen och Dolores Claiborne

2013-04-17 Pocket 2Diana Gabaldon – Främlingen

Buthler & Öhrlund – Grannen

Douglas Coupland – Miss Wyoming

Paul Auster – Sunset Park

Susanna Clarke – Jonathan Strange & Mr Norrell

Jonas Colting – Jag vill ju bara se bra ut naken

Nam Le – Båten

Lee Child – Misstaget

Anna Gavalda – Jag älskade honom

James Patterson – 3:e graden

2013-04-17 Pride and Prejudice

Jane Austen – Pride and Prejudice

2 reaktioner på ”Book haul #2: Second-handbutiksbesök Umeå

  1. Stephen Kings ”Christine” är min favoritbok av honom. Det var mer än 5 år sedan jag läste den men jag kan helt enkelt inte glömma den, helt fantastisk!

Kommentera

