Just nu…

Såg att många svarat på en just nu-enkät och vill inte vara sämre:

Just nu…

…läser jag i läsfåtöljen: Copycat – Lauri Maerov. Har inte så mycket att säga förutom att pappa valde att jag skulle läsa den. Jobbar på att beta av hyllvärmare så det bara att ge den en chans.

…läser jag inför bokcirklar: Är tyvärr inte med i någon bokcirkel. Finns det en trevlig bokcirkel i Örnsköldsviksområdet som söker medlemmar så är det bara att hojta, jag är sugen!

…längtar jag efter att läsa: Pythians anvisningar – Jerker Eriksson och Håkan Axlander-Sundquist. Vill avsluta fallet Victoria Bergman.

…har jag nyss läst: Svart som natten – Ann Cleeves. Recension kommer under morgondagen…

…ligger detta på sängbordet: Ingenting!

…finns detta i mp3-spelaren: På iPhonen finns Springfloden av Cilla och Rolf Börjlind. Har inte lyssnat så långt än då det har varit i kallaste laget för promenader.

…pausläser jag: Inte ett dugg!

…ser jag: Modern Family är ju en favorit.

2 reaktioner på ”Just nu…

Kommentera

