Födelsedagsutlottning!

Imorgon fyller jag år, inget jämt eller så, bara en vanlig födelsedag. Men en sån måste ju också firas och det gör jag bland annat med en utlottning. Det man kan vinna är valfri bok/böcker från adlibris.com för max 100 kronor. Hur är man med och tävlar om detta fina pris? Jo, ni skriver en kommentar till detta inlägget där ni svarar på frågan: Vad läser ni just nu? Vill ni tipsa på egen blogg så är jag tacksam, men det är inget krav för att vara med och tävla.

 

Alltså:

Svara på frågan: Vad läser ni just nu? i en kommentar till detta inlägget.

 

Vinst: Bok/böcker för max 100 kr från adlibris.com

 

Senast kl. 19.00 söndagen den 28 oktober har ni på er att tävla!

 

Lycka till!

27 reaktioner på ”Födelsedagsutlottning!

  1. Jag läser just nu två böcker, varav den ena är Fördjupade studier i katastroffysik av Marisha Pessl och den andra är De två tornen av J.R.R. Tolkien. Går lite halvlångsamt, men gillar båda än så länge! 🙂

    1. Den första har jag nog oläst i bokhyllan… Den andra gav jag upp i yngre år, ogillade krigsskildringarna. Blev för trist för min del. Ska kanske ge han en chans till för jag älskade Sagan om Ringen…

  2. Grattis! =)

    Just nu läser jag New Yorks Gudar av Lyndsay Faye, Mordet i Eiffeltornet av Claude Izner samt femte delen i George R.R Martins A song of fire and ice. Ja åsså Barnmorskan i East End av Jennifer Worth. En hel del på gång alltså! =)

  3. Just nu läser jag en av mina Tre på Tre utmaningar: en ”new adult” bok på portugisiska. Det förflutna som blir vår framtid är titeln heter den och handlar om hur två universitetsstudenter blir kära i varandra. Än så länge är den ganska bra.

  4. Just nu läser jag Springa med åror av Cilla Naumann som jag fått för att recensera. Började på den igår så jag kan inte säga så mycket än. Läser för det mesta en bok i taget, annars kan jag inte koncentrera mig;-)

  5. Grattis! Just nu läser jag A discovery of witches av Deborah Harkness, Jag är ingen häxa av Kim M. Kimselius och Nightworld av L J Smith. Märks det att jag är lite insnöad på en viss genre? 🙂

      1. Ja, håller med dig. Det är därför jag läser andra böcker också, så återkommer jag till Harknsess lite då och då, för A discovery of witches är också en tegelsten.

  6. Grattis på födelsedagen!

    Just nu har jag bara knappt 50 sidor kvar i Michael Connellys Svart eko, den allra första boken om polisen Harry Bosch. Den har varit okej. Sedan tänkte jag läsa Jägarens hjärta av Deon Meyer, en sydafrikansk deckare.

  7. Jag läser ”Tystnad, tagning!” av Michelle Magorian just nu. Hon är min favoritförfattare, men tycker inte att den här boken är riktigt lika bra som hennes tidigare.

    phebles_90[snabel-a]hotmail.com

  8. Jag läser just nu ”Rosa elefanter” av Karin Brunk Holmqvist. Den lever tyvärr inte upp till förväntningarna. Jag tyckte mycket om hennes debutroman ”Potensgivarna”, men det hon skrivit därefter har varit besvikelser i mitt tycke.

  9. Grattis! (I efterskott blir det väl tyvärr men ändå)

    Just nu läser jag Vila i frid av Sofie Sahrenbrant.
    Inte jättebra, men eftersom jag har läst de två tidigare så kunde jag väl läsa den här med tänkte jag 😛

Kommentera

