Bokmässan 2012

Nu är allting spikat och klart. I år ska jag till bokmässan! På fredag bär det av med bil. Jag och pappa tar en liten roadtrip (ca 100 mil). Så lördag och söndag spenderas på bokmässan. På måndag firar vi pappas födelsedag med besök på olika museum sen flyger jag tillbaka till Övik och pappa kör ner till Skåne. Det blir ett roligt avslut på pappas vistelse hos oss.

 

Bokmässan ska bli riktigt rolig. Planerar inte några seminarium till lördagen men söndagen blir det nog några stycken. Har aldrig varit där tidigare så vet faktiskt inte riktigt vad man kan vänta sig. Bra skor, mycket kontanter och en ryggsäck är några tips som jag anammat från andra bokbloggar. Har ni några fler?

 

Hoppas att vi ses på bokmässan!

2 thoughts on “Bokmässan 2012

  1. Jocke september 23, 2012 / 8:35 e m

    Bokmässan är lite långt bort för mig så jag är avundsjuk och lite tips lös :). Ett bra humör och sköna skor tycker jag låter rätt.

Kommentera

